Organizacja imprez we współpracy z instytucjami publicznymi

Organizacja eventów dla instytucji publicznych

Nasza współpraca z instytucjami publicznymi, urzędami czy ministerstwami opiera się na wsparciu eventowym, przy okazji wszelkiego rodzaju wydarzeń, dni otwartych, a także dni poświęconych pracownikom i ich rodzinom. Zajmujemy się kompleksową realizacją działań w zakresie wydarzeń eventowych. Prowadzona przez nas organizacja eventów dla instytucji zakłada pełne wsparcie organizatorów we wszelkich aspektach – począwszy od koncepcji kreatywnej, przez planowanie, produkcję jak również rozliczenie eventu. Zajmujemy się również pomocą przy promocji oraz doradztwie i zakupie gadżetów reklamowych.

Warsztaty plastyczne dla dzieci

Profesjonalna organizacja eventów tematycznych dla instytucji

Naszą misją jest odpowiadanie na potrzeby Klientów, którzy szukają nowoczesnych i sprawdzonych sposobów na organizację wydarzeń. Jako firma posiadamy rozbudowane zaplecze techniczne, dzięki któremu jesteśmy w stanie podjąć się realizacji wydarzeń tematycznych w ramach dni otwartych, działań promocyjnych itp. Bierzemy przy tym pod uwagę specyficzne wymagania związane z wiekiem oraz oczekiwaniami uczestników. Zapewniamy szereg atrakcji zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i osób dorosłych oraz starszych.

Ponadto zapewniamy pełną obsługę hostess, animatorów oraz konferansjerów. Wszystkie osoby wchodzące w kontakt z gośćmi eventu to w pełni przeszkoleni specjaliści, którzy dzięki doświadczeniu zapewnią rozrywkę wszystkim przybyłym. Organizacja eventów dla instytucji wymaga od nas również działań w zakresie dostosowania przestrzeni. W tym celu wykorzystujemy nowoczesny sprzęt i akcesoria. Dbamy przy tym o ich odpowiednie zabezpieczenie, aby zwiększyć bezpieczeństwo uczestników.